FAQ

Masz pytania? Odpowiedź na 99% znajdziesz poniżej! Jeśli nie, skontaktuj się z nami.

Zakupy

Czy muszę zakładać konto żeby złożyć zamówienie?

Założenie konta i złożenie zamówienia przez internet jest najprostszą i najszybszą formą zrobienia zakupów w naszym sklepie. Ponadto dzięki temu nie musisz przechowywać potwierdzenia zakupu w papierowej formie. My zadbamy o to żebyś Ty nie musiał zbierać niepotrzebnych potwierdzeń.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania wpłaty. Zazwyczaj jednak wysyłamy je jeszcze tego samego dnia. TUTAJ możesz sprawdzić co zrobić żeby zwiększyć prawdopodobieństwo wysłania Twoich zakupów jeszcze tego samego dnia. Później wszystko w rękach przewoźnika. W zależności od wybranej formy dostawy dostarczenie Ci Twojej paczki może trwać od 1 do 3 dni roboczych. Metody dostawy sprawdzisz w zakładce "Nasi przewoźnicy" lub klikając w słowo "TUTAJ" powyżej.

Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście, masz taką możliwość. Jeśli chcesz anulować zamówienie zanim zostanie ono wysłane, wystarczy że napiszesz do nas wiadomość e-mailem lub przez formularz kontaktowy. Możesz też zadzwonić.

Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?

Jasne! Najlepiej jeśli do nas zadzwonisz. Będziemy wtedy mogli na bieżąco skorygować Twoje zamówienie. Pamiętaj żeby przed skontaktowaniem się z nami uzbroić się w numer zamówienia. To znacząco przyspieszy realizację Twojej prośby.

Dostawa

Jakie formy dostawy mogę wybrać?

Wiemy jak ważne jest dla Ciebie szybkie dostarczenie zamówienia dlatego wysyłkę zamówień realizujemy za pomocą paczkomatów InPost lub szerokiej rzeszy kurierów. Do wyboru masz 8 różnych form dostawy. Szczegóły możesz sprawdzić TUTAJ. Wystarczy że pod koniec składania zamówienia wybierzesz najwygodniejszą dla siebie formę dostawy.

Jaka są koszty dostawy?

Wysyłkę w naszym sklepie możesz mieć za darmo przy zamówieniu produktów za min. 150 zł. Jeśli jednak Twoje zakupy kosztowały mniej, Twoje zakupy możemy dostarczyć nawet za 10,99 zł.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Jako że jesteśmy sklepem internetowym i nie posiadamy sklepów stacjonarnych, nie mamy możliwości odbioru osobistego. Możesz jednak skorzystać z wachlarza różnych form szybkiej dostawy. Staramy się żeby nasze koszty dostawy były jak najniższe.

Chciałbym zrobić komuś niespodziankę. Czy jest taka możliwość?

Jasne. Wystarczy że zmienisz adres dostawy na adres obdarowywanej osoby. Jeśli chcesz żebyśmy dołączyli do zakupów jakieś życzenia lub dedykacje, daj nam o tym znać w wiadomości dołączonej do zamówienia lub napisz do nas maila. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc!

Formy płatności

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Mamy do wyboru trzy formy płatności. Jest to płatność poprzez tradycyjny przelew, system DotPay lub TPay. W przypadku tradycyjnego przelewu realizacja zamówienia przedłuża się o czas księgowania wpłaty. DotPay i TPay obsługuje niemal wszystkie banki oraz karty płatnicze dzięki czemu wpłata księgowana jest natychmiastowo. TUTAJ możesz sprawdzić czy Twój bank jest obsługiwany w systemie szybkich przelewów.

Na jakie konto dokonać wpłaty w przypadku tradycyjnego przelewu?

Dane do wpłaty:

Męska Rzecz
MR Joanna Świderska
ul. Janasa 4
40-855 Katowice
Nr konta: 23 1140 2004 0000 3402 7822 4562

Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Nie wysyłamy zamówień za pobraniem. Aby zamówienie zostało zrealizowane, Twoja wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.

Wybrałem formę płatności DotPay lub TPay ale nie dokonałem wpłaty. Co zrobić?

W przypadku nie dokonania wpłaty nasi pośrednicy w szybkich przelewach przypomną Ci o konieczności zapłaty. Wystarczy że w mailu, który od nich otrzymasz klikniesz w przycisk mówiący o dokonaniu wpłaty. Dalej postępuj wg opisanych na ich stronie kroków.

Zwroty

Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie Męska Rzecz?

Jak najbardziej masz taką możliwość. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Czasami termin ten jest przedłużany. O takiej promocji na pewno dowiesz się z zakładki "Aktualności".

Jak mogę dokonać zwrotu?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, powiadom nas o tym mailowo. Spakuj zwracany towar i dołącz do niego oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy. Wzór takiego oświadczenia znajdziesz TUTAJ. Przesyłkę wyślij na adres:

MR Joanna Świderska
ul. Armii Krajowej 54B/321
41-909 Bytom

Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy pieniądze na Twoje konto.

Ile będę czekać na zwrot pieniędzy?

Należność zwrócimy Ci w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki. Jednak zawsze staramy się zrobić to jak najszybciej.

Czy mogę odesłać zamówienie przesyłką pobraniową?

Nie ma takiej możliwości. Męska Rzecz nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. W przypadku nadania zwrotu przesyłką za pobraniem zostanie ona zwrócona do nadawcy.

Reklamacje

Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeśli jest coś nie tak z zakupionym przez Ciebie towarem, koniecznie nam o tym napisz na adres sklep@meskarzecz.pl . Każdą reklamacje traktujemy indywidualnie więc po zgłoszeniu reklamacji poinformujemy Cię mailowo o dalszych krokach.

Gdzie wysłać reklamowany towar?

Jeśli zajdzie taka potrzeba, odeślij towar na adres:

MR Joanna Świderska
ul. Armii Krajowej 54B/321
41-909 Bytom

Jak długo będę czekał na rozpatrzenie reklamacji?

W świetle polskiego prawa od 22 lutego 2017 roku sprzedawca ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Nie martw się jednak! Tak długo rozpatrujemy tylko skrajne przypadki budzące wątpliwości. Zawsze staramy się żeby proces reklamacji przebiegł jak najszybciej i bez problemów. Reklamacje traktujemy priorytetowo bo wiemy że kupujesz produkt po to żeby z niego korzystać i być zadowolony!

Mamy nadzieję że znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie. Jeśli stało się inaczej, skorzystaj z formularza kontaktowego. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00.

Formularz kontaktowy
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl